Posted by: sylvia a. | септември 9, 2007

Каква кола?

Настроение: самоиронично

От едно известно време (около 9 месеца) се опитвам да си купя кола. ‘Тривиален проблем’ – ще си кажете вие – ‘всички сме минавали по този път’. Аз обаче реших да подходя научно. Да анализирам нуждите и желанията си и да дам приоритет на важното пред… ми да си го кажем откровено: гъзарията ми.

Не се получи.

Сигурно съм се преанализирала, защото вчера се опитах да си дам сметка каква кола съм търсила в последните месеци и защо не ми се получава и ето описанието:

‘ Малка, двуместна, спортна кола, която събира 4 и повече човека; да е кабрио, но с багажник на покрива за ски; да е широка и удобна вътре, но малка като паркирам; да е икономична и да не замърсява много, но да е с висока проходимост и мощна.’

Never heard of such beast?

И аз.

 

Responses

  1. Явно искаш повече от 1 кола. 1 малка гъзарийка и 1 комфортна.

    Явно нямаш много кинти, след като те притеснява паркирането.

    Ако нямаш много пари, явно няма да си купиш 2 коли.

    Ако ще е 1, значи няма да е кабрио, нито високо проходима (с този блог честно не изглежда да ти трябва офроуд).

    За да е икономична и мощна едновременно, трябва да е новичка, може би дизел, с 4 врати, Б клас… колко било просто. Сега остава само да си избереш производител и да видиш какъв Б клас дизел има, който можеш да си позволиш.

  2. Миличко е, че ми помагаш и че си похарчил толкова време да анализираш написаното и да четеш между редовете. Поста обаче няма скрити елементи – просто исках да се присмея на непостоянството си, не да моля за помощ.

    След това, което си ме посъветвал все още не знам каква кола искам, но знам че не искам Б клас дизел.
    Знаех го и преди това.

    П.С. Можеш ли да разбереш наистина що за човек се крие зад един блог? Интересен въпрос за неделен размисъл.

  3. Ами аз от коли не разбирам, но се чувствам длъжна да ти пожелая успех в търсенето и да пусна молба като избереш КОЛАТА да споделиш каква е, че да знаем и другите 🙂 като решим да търсим.

  4. За всеки шофьор с интернет е удоволствие да споделя шофьорския си опит с непознати. Но твоят отговор отнема цялото удоволствие от занятието, така че няма повече.

    П.С. Винаги можеш да си изградиш представа – по-добре неточна, отколкото никаква.


Вашият коментар

Категории

