Posted by: sylvia a. | декември 10, 2007

Mogo Mouse. Много мого.

 

Значи: аз по природа съм подозрителен човек. Особено към новите технологии. НИКОГА не си купувам първа джаджи – т’ва тестването го оставям на по-търпеливите от мен, аз съм юзер; никога не си купувам нищо освен ако не съм прочела основно дали е: съвместимо, преносимо, превключимо, нечупливо, негоримо и т.н. Това ме ограничава донякъде в нещата, който ползвам – примерно разните му там камери, мишки, блутути ги предпочитам вградени и със качени вече драйвери. Не че не се оправям. Мързи ме.

Представяте си когато от мен беше поискано да закупя ето тази мишка:

mogo_bt.jpg

Скептицизмът ми излизаше под формата на балончета през ушите. Закупих я. Донесох я. Пробвах я. И си глътнах езика.

Мишката е много по-готина, отколкото дори и най-смелите ми предположения някога биха могли да си я представят ако бях оптимист примерно..

Първо: Плъгваш я и работи. (В упътването казват ТОТАЛНО да игнорираш месиджите, които Уиндоус ти дава. Всичко е наред с инсталацията 🙂)

2. Побира се в ПЦ слота за карти, където се зарежда и където си живее напрактика – без излишни кабели и кутийки (аз този слот и без това се чудех за какво е..)

3. Работи маниакално! Леко, прецизно, удобно. Изглежда много малка на снимките, но е супер удобна за хващане.

4. Не е безбожно скъпа.

Повече на http://www.newtonperipherals.com/mogo_mouseBT.html

Има си и мого реклама, която се казва MogoMercial. Енджой.

Responses

  1. Същата мишка за PCMCIA може да се намери и брандирана от HP във вид на HP Bluetooth PC Card Mouse на цена около 90 лева в България, защото във вид на Mogo Mouse вероятно няма да можете да я намерите… 😉

  2. Абсолютно си прав, че в бг тази мишка я няма. И даже в листа на риселърите на сайта ни няма… Аз затова трябваше да я купувам от странство.
    Благодаря ти, че си казал откъде интересуващите се биха могли да си я вземат, а 90лв е почти цената, която и аз платих.

  3. До няколко дни ще ми пристигне такава нова мишка ако някой има интерес може да ми пише на dimitar808@gmail.com
    Цена: 80лв.

  4. ludi li ste . tzenata i e do 20 $ maks

  5. Пич, статията е писана отдавна. Знаеш, цените имат навика да се променят.


Вашият коментар

Категории

