Posted by: sylvia a. | февруари 26, 2008

Продължение на “ Кафето не върви с цигара, а с книга“

Видяхме се с Alex-cho от „Аз чета..” на чай и обсъдихме идеята за кафето и книгите. Това, което най-много ме шашна е, че той е получил съвсем различна идея (на места дори никаква), за това какво имам намерение да правя с тази акция. Малко се беше получило като на играта развален телефон – аз едно казвам, alex-cho друго разбира и трето предава нататък. Говорихме надълго и нашироко и той подхвърли доста интересни допълнения и разширения към първоначалния план.

Има три възможни размера за тази идея: минималистичен, средностатистичен и грандомански. Кой от тях ще изберем изцяло зависи от това колко хора биха искали да участват в организацията и изпълнението.

(Бързам да уточня – става въпрос за ангажимент от час-два седмично, за около 2-3 седмици)

Подробностите ще се наложи да обсъдим на среща, за да подобрим нивото на комуникация. Бърз обяд, някъде на тихо? Предложения?

Responses

  1. Вътре съм, ако мога с нещо да помогна 🙂 Предложения за ден и място?

  2. Идеи много 😉 И като се съберем много хора, които да ги осъществим, „Тогава, тогава… предвиждам такъв живот!“

  3. Ден? Събота? Примерно? Центъра да речем? А какво стана с евентуалния контакт с някой шеф на кафе-верига?

  4. Айде да е петък или утре, защото ще съм извън София. Ако всички ще са тук, може и в понеделник, 3 март. Но мисля, че така или иначе уийкендите никога няма да са удобни за всички. Иначе е по-лесно да се видим в обедната почивка. Знам, че „Гоце Делчев“ е далеко, но какво да се прави…

  5. За срещата: аз заминавам на 3ти Март. Мога утре по обяд @ 13:00 или малко по-късно. На ул. Гоце Делчев има едно Добро, където има VIP зала за около 5-6 човека. Много е удобно за срещи. Ще я резервирам и ако няма да можем ще я освободя.

    @ Георги
    Имах много интересни разговори с персонала на няколко кафета. 🙂 Ще разказвам. Посъбрах инфо, но с не съм говорила още по-нагоре в йерархията, защото не съм наясно какво да предлагам.

    Ще се радвам много да се запозная с Георги и Ники наживо!

  6. На мен това Добро ми е доста удобно 🙂 Там имаше мидени вкусотии от фермата в Дълбока. 🙂

    Ами, ще очаквам още подробности тук. А кои сме до този етап съзаклятниците?

  7. улица „Гоце Делчев“ в Люлин ли се намира?? Ако срещата е там утре аз няма да мога по никакъв начин. И все пак това да не спира никого да е там и утре 🙂

  8. Люлин? Неее…Гоце Делчев квартала. Там е улицата. В посока Красно село.
    Нещо остава ли за днес?

  9. Ей-сега ще ви напиша по един мейл, имам ви ги на всичките 😉

  10. @all

    http://bgmaps.com/map.asp?sid=adecebf32759b09f730d2e0c0811d5d7&ix=35&iy=33

    Добро се намира близо до кръстовището на бул. България и бул. Гоце Делчев. Прилагам линк към карта. Добро е приблизително там, където има знак за някаква банка.

    Залата е запазена на мое име от 13:00ч. До скоро 🙂

  11. Там съм. Набързо, разбира се, защото обедната почивка е кратка, но се надявам да обменим свежи идеи 🙂
    Кой друг всъщност ще идва?

  12. Лелелелеле, колко съм зле… Пропуснал съм Жоро в мейлите (изчервяв). Добре че си видял. Сорка пак…

    Айде, ще се видим там. Дано дойдат повечко заинтересовани хора.

  13. Странно е, че никой не ми казва за тези неща и срещи, щях да дойда… а не съм чел коментарите!!! Имам желание да помгна с каквото мога!

  14. gornoto komentar4e e moe

  15. Ха-ха, Роско 🙂 Странно е, че не четеш коментарите! 🙂
    Би било едно добро начало 🙂

    Нищо де, не е късно да те въвлечем – ще дойдеш като специален пратеник на БНТ да отразиш инициативата, само да стигнем до там:) И каквото друго се сетиш де! Има кой да ти разкаже повече…

  16. az po princip 4eta komentarite, no za sre6tata bqh izpusnal i dnes v 13.30 vidqh ugovorkite… vse edno, izpusnah sega sre6tata, ako smqtate, 4e moga da u4astvam, drug pyt mi kazvajte da idvam i da spodelqm idei…

  17. Росене, за твое успокоение и аз я изпуснах:( Ще наваксаме с медийна подкрепа:)

  18. Ще има и следващи срещи, хора, не се притеснявайте!

    Между другото, оказва се, че все пак кафе-веригите не са напълно бездейни:
    http://kafene.bg/index.php?p=article&aid=2242

    Явно може! Имаме шанс и ние 🙂

  19. Както каза Жоро – срещи ще има много и за всички 🙂

    За да улесним комуникацията и да сме максимално гъвкави моля да ми пратите по един мейл на sylv_atipova@yahoo.co.uk с емайл адрес и моб номер и да посочите как е най-лесно да се свързвам с вас (ако не е удобно да звъня посочете СМС или гласова поща и т.н.) Ще се старая да ви казвам за срещите максимално рано!


Вашият коментар

Категории

