Posted by: sylvia a. | април 5, 2008

Легло и закуска

Кингстън Блаунт е малко селце с една кръчма – The Green, и един ресторант – Cherry Tree. През него минава път В4009, който извън селото се нарича В4009, а след табелата става High Street. Ако караш с 40км в час, ще си преминал през селото за около 20 секунди.

Когато направих резервацията, хотела в който отседнахме се рекламираше като – „…в покрайнините на Оксфорд”. Покрайнините се оказаха на 15 мили надолу, по магистралата. Преди да видя селото и къщата мислех да поспоря с тях относно разтегливостта на понятията, после бях безумно щастлива – мястото е прекрасно.

Bed § Breakfast е хотелска концепция, при която отсядаш в истински домове на англичани, делиш дневна и трапезария с гостите, а домакинята сутрин ти приготвя закуска.

Разхождахме се с часове из градината и дори вечеряхме в ресторанта, до който се стига пеша, както гордо пише в наръчника за ползване на мястото. Наръчникът представлява 10-тина страници, връчвани в началото на престоя, старателно написани от домакинята. Там се разказва за семейството, къщата (строена от тях), мечтите им, постиженията – показвали са ги по Японската телевизия за красиви градини и са писали в за тях в местния вестник. Дават полезна информация за развлечения наоколо и как да ползваш гаражната врата след полунощ или интернета.

Това са снимки на хотела, но не съм ги правила аз. Не са преувеличени ни най-малко; чара е отсъпил място на комесиалността и най-хубавите моменти ги няма.

В дневната виси рокля, ръчно извезана от бабата на Джими преди 150години. По езерото има патки, който стопаните всяка година излюпват с инкубатор и после пускат на свобода. Имат 200 овце и още толкова крави, но всичко в къщата е застлано с дебел мокет и килими. Дори баните.

Ние отседнахме в двойната стая (общо стаите са 5). Това е стаята в розово на снимките, където в кошница бяха сложили бисквитки, чай и каквито други напитки би могъл да си пожелаеш, включително миниатюрна кристална гарафа с шери за преди лягане.

Закуската сутрин е в гостната, на огромна маса с изглед към езерото. Сладката са в кристални съдинки и лъжичките са съответно с дръжка на ягодки за ягодовото сладко и с къпина за горските плодове.

Кътче английски рай.

Responses

  1. Лелелеле, искам и аз!

  2. Имала сте късмет. Аз май съм си Марко Тотев, защото веднъж налетях на такава оферта и когато се озовах на мястото, се оказа, че трябва да спя на корав като камък креват, а на сутринта ми дадоха два пръста блудкаво кафе, парче корав хляб и… половин чушка!

  3. хех, приказха 🙂

  4. Влизането през гаражната врата е много сладко, и аз като бях в Кеймбридж ми обясниха, че така се влиза в къщата, ако се прибирам по-късно :))))

  5. Ееййй, че кеф!
    Вярваш ли в благородната завист? И аз – не.
    😀

  6. Прекрасно е било!


Вашият коментар

Категории

