Posted by: sylvia a. | юни 7, 2008

Леко в ляво и нагоре по родословното дърво

Винаги съм се питала (и са ме питали) откъде ми е тази странна фамилия. Знам, че в България няма друго семейство със същата и реших днес да проверя какво казва google по този въпрос. Пиша ‘atipova’, като си въобразявам, че ще излезе моя блог и най-много имейл адреса на някоя брат’чедка или чичо.

Излиза следното:

Natalia Atipova – EU Bellydance Champion 2007 – Semifinal!

Адашката дори е добра…

Аз съм издънка на звездна фамилия!😀


Responses

  1. Е, може тя да ти е адашка, а не ти – нейна🙂


Вашият коментар

Категории

