Posted by: sylvia a. | юни 10, 2008

A place in the sun

…е програма на канал 4, който се гледа май само в Лондон. Това е една от най-популярните програми на канал 4. Програмата е, естествено, за англичани, които искат да купят къща някъде по земното кълбо, където има слънце за повече от час годишно. Гледала съм предавания за Испания, Гърция, Турция и т.н. Днес беше ред на България.

Започнаха от Несебър (или Незевар, както го наричаше водещата :)) Разгледаха супер соц къща на 3 етажа тип „бункер с покрив“, после 100 годишна къща с външна тоалетна, в каквато все още живеят баба ми и дядо ми; апартамент в блок (във Варна) и много добре реставрирана градска-къща-от-селски-тип, която се оказа на 7 години. Изглеждаше страхотно добре направена! С детайлите по прозорците, дървено стълбище и традиционен покрив…

България ми се стори рай! Беше толкова красиво представена, екзотична и приятелски настроена…целуващи се двойки по пейките, чадъри и слънце, слънце, слънце.

Защо повече хора не я виждата такава?

Аз съм късметлийка, защото искам да живея тук и почти успявам да го правя без прекъсване..


Responses

  1. Хубаво е, наистина и ние да виждаме страната си по-слънчева и по-усмихната, вместо само да недоволстваме. Не можах, обаче, да разбера в последното ти изречение какво означава „тук“ – Лондон или България?


Вашият коментар

Категории

