Posted by: sylvia a. | май 31, 2009

Колекция надписи на тениски

Хаос. Паника. Безредици. Работата ми тук приключи.

Кафе. Шоколад. Мъже. Някои неща са по-добри богати.

Депресията е просто яд, без ентусиазъм.

Приятелите идват и си отиват. Враговете се натрупват.

Дом е мястото, където си окачваш @-то.

Преди никога не си довършвах изреченията, но сега аз

Възнамерявам да живея вечно. Досега се справям.

Преди бях много нерешителен, но сега ме съм толкова сигурен…

Обичам жена си. За £20 и ти можеш да я обичаш.

Неграмотен? Пиши ни писмо за безплатен съвет.

Станал съм и съм облечен. Какво повече искате от мен?!

На върха е самотно, но храната е по-добра.

Съхранявайте природата – препарирайте катеричка.

Пуританството е непрестанен страх, че някой, някъде може би е щастлив.

Кои са тези деца? И защо ме наричат МАМА?

Ти просто ревнуваш, защото Гласовете говорят на мен.

Поради бюджетен дефицит светлината в края на тунела беше изключена.

Бих убил за Нобелова награда за мир.

Просто ми подай шоколада и никой няма да пострада.

Подкрепете образуватилната ни системъ.


Responses

  1. Пропуск: „Да живее международното положение!“

  2. Още един пропуск: „Аз може и да ме съм перфектен, но някои части от мен са направо страхотни / I may not be perfect, but some parts of me are fantastic!“


Вашият коментар

Категории

