Posted by: sylvia a. | юли 20, 2009

6-те неща, които ме правят щастлива

Стане ли дума за щастие и начините му на правене винаги ми е приятно да участвам. Йоана и Петя много мило ме поканиха в тази игра преди много време. Сега приемам ръкавицата.

1. Моята по-добра половина – Л.

Той е човекът, с който съм избрала да деля ежедневие и да остарявам буза до буза. Той е причината да съм това, което съм и да не съм онова, което бях на път да стана.

2. Домът ни.

За годината, която живеем тук свикнахме да се питаме: Ще слизаме ли в града днес?

Когато го правихме много мислихме как живеем. Какви са важните неща за нас? Какво ни е важно да правим, когато сме в къщи? Установихме, че много от нещата, с които сме заобиколени са следствие от насадени навици, не наши. Затова в новата къща няма телевизор. Има прожектор, монтиран на тавана и 3м екран, на който само ние решаваме какво ще се появи (не програмният директор на БНТ). Почти нямаме врати (е, на тоалетната имаме); нямаме стени, но имаме 14 прозореца. Нямаме хол, нито холна масичка. Имаме  DAVE, който е многофункционален и член на семейството.

3. Храната.

Обичам да ям, готвя, говоря и пиша за храна. Обичам и тези, които обичам да са с мен и да съпреживяваме заедно вкусовете, текстурата, свещите и виното.

4. Изкуствата във всичките им превъплъщения.

Обичам музиката под формата на дискове (някога и на касети я обичах, ех..); мислите, под формата на книги и образите на снимки и картини. Важно ми е да знам, че нетленните неща могат да придобиват форми и обеми. Всичко това ме кара да вярвам, че ако НАИСТИНА много поискам и бъда добра, ще успея да бутилитам душаТА. В крайна сметка и хората през 15 век са си мислели, че само с летящо килимче можеш да стигнеш от къщата си до Амстердам. А я ни вижте днес…

5. Моите MIND GAMES.

Това са всички онези игри, които съм си измислила, за да предодвратя да ми Стане Скучно. Аз съм шампион по бързоотегчение. Две грешни изречения по време на лекция; лоша шега във филм; ненужно дълго обяснение в книга и край – мислено съм някъде другаде. Загубена за каузата и лектора.

Най-тежко е, когато съм скучна сама на себе си. Тогава си играя на игри. Например пресмятането на автомобилни номера. Виждам кола с номер 4596.

Най-напред събирам 4+5+9+6=24; после 2+4=6

После събирам 45+96=141;   1+4+1=6

Обърнете внимание, че единичното число накрая (в случая 6) е едно и също. Това важи винаги.

Или: 2811

2+8+1+1=12   1+2=3

28+11=39    3+9=12   1+2=3

(по-сериозно запознатите с математика сигурно ще знаят защо се получава така. Аз съм само практик – теорията ми куца много)

6. Тоалетната книга

toilet book

Случайно озовала се в тоалетната ни, огромна книга с вицове, ме забавлява често. Отварям на която и да е страница и прочитам виц. Понякога са тъпи, друг път наистина смешни. Интересното е, че ги забравям в момента, в който изляза и пак са ми интересни като ги чета следващият път..

Предавам щафетата на Pro, Крис, Рос. Ако някой от изброените вече е писал… да пише пак. Може като продължение: Още колкото си искам неща, които ме правят щастлив.

Responses

  1. Ъм, благодаря за вниманието, ама аз тая работа вече я свърших 🙂
    http://takaitaka.com/%d0%bc%d0%be%d1%8f%d1%82%d0%b0-%d0%bc%d0%b0%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%b0%d0%b6%d0%bd%d0%b0-%d1%80%d0%b5%d1%86%d0%b5%d0%bf%d1%82%d0%b0-%d0%b7%d0%b0-%d1%89%d0%b0%d1%81%d1%82%d0%bb%d0%b8%d0%b2-%d0%b6%d0%b8/

  2. zagubena za kauzata burzo stavam i az .. ni6to po-hubavo ot stegnata i li6ena ot izli6nosti misul, jiva, otkrovena, naso4ena kum surcevinata. ina4e mnogo mi dopada „bez vrati i tv, no s 14 prozoreca“. sigurna sum 4e ne sly4ajno sa 14. pozdravi!

  3. not anonimous 🙂

  4. и аз вече участвах, но ти, както си знаеш, си права – може и още веднъж.
    имам цяла колекция от Щастливители с аромат на море:) та, данке. май ще се възполвам


Вашият коментар

Категории

