Posted by: sylvia a. | ноември 3, 2009

Един блог по в дясно (или 8 блога около света)

next blog button

В blogspot.com има една екстра, най-отгоре, в ляво, която винаги ме е интригувала с относителната си смисленост. Казва се ‘Следващ блог>>’ и като я натиснеш ти дава… някакъв блог. Който не е задължително да е на език, който разбираш; на тема, която те интересува, дори не е задължително да е подходящ за малолетни (ами ако не съм аз, а е малолетна зад екрана).

Днес реших да дам шанс на blogspot.com да ме забавлява (за няколко минути) и кликнах на бутона. От блога, който четях се прехвърлих на блог за celebrity news. Всички жени бяха по бански, а на една дори банските й бяха влезли в дупето и имаше снимка, за да онагледи това събитие.

Следващият блог беше пълен със снимки, всяка от които имаше надпис ‘Беки Смит’, но жените бяха различни. Може би изследване за това какви жени се казват Беки Смит’? А може би една и съща жена, преоблечена за Хелоуин от 2000г насам?

Следващият блог беше на турски и нямаше картинки, затова не знам, за какво беше.

После се появи един даващ scholarship information, но не се казваше за какво или към коя организация. Явно списващите го подценяват големината на глобалното село и вероятността случайни хора да попаднат там.

Следващият блог  беше на испански; изглеждаше старателно поддържан и може би интересен (имаше снимка на горящ стол в гора). Не ми се кликаше на гугъл транслатор, затова съдържанието остава неразбулено, но първото впечатление беше добро.

Фона на следващият блог беше черен, на прилепчета. Текста не се четеше, заради прилепчетата, но имаше черно-бели графики на черепи и кости и се споменаваше Индонезия.

Интересното е, че няма бутон на ляво, което ще рече, че никога не можеш да се върнеш пак към същия блог (да знам за съществуването на бутона назад в браузера, но няма такъв в блогспот?).

Като заключение мога да кажа, че хората, занимаващи се със списване на блогове са любопитни, старателни, леко налудничави, говорят на много езици и са ми средно интересни.

Което предполагам би си казал и човек, попаднал тук. С което затворихме кръга и този пост загуби и малкото смисъл, който имаше.


Responses

  1. хаха😆

    а наздраве!

  2. Общото между тези случайно избрани блогове изглежда е липсата на page rank – не знам дали беше случайно, но за 10 мин ми показваше само блогове без PR. Изглежда Google нарочно показват натива сайтове за да ги популяризират малко, а от там и да повишат посещаемостта на блог-платформата си.

  3. @ грим Световната конспирация твърдо е причината света да се върти. (без майтап – може би си прав..)
    @ бат пеп аз съм на червено вино. наздраве.

  4. „хората, занимаващи се със списване на блогове са любопитни, старателни, леко налудничави…“

    Аааа, обиден съм. Моят блог има 7 777 читатели, които не могат да грешат. Мога да извадя документ, че не съм нито леко, нито тежко налудничав.

    Честит Ивановден!


Вашият коментар

Категории

