Posted by: sylvia a. | ноември 22, 2009

Защото сме блогъри.

Ще ми се да бях чела дълбоките мъдрости на Станишев, за да мога да обясня адекватно защо имам блог, но не съм. Истината е, че такива долбокомъдрени четива рядко се озовават на нощното ми шкафче; предпочитам малко по-класическа философия…

Когато започнах този блог пишех книга. Книгата беше за това как да се обличаме и част от написаните глави са публикувани тук. Направих и семинар, който мина чудесно (благодарение и на Йоана) и аз се отегчих от проекта – така де, кой иска всичко да му върви по мед и масло? Така първоначалната идея се изтърколи някъде в ъгъла, като топка мръсни чорапи под легло.

После исках да говоря за вече написани книги. Чета много (винаги и все още) и исках да говоря/говорим за тях. Автори като Ишигуро, Атууд, Мураками, Грьондал и сие са глътка въздух всред морето ежедневна неудовлетвореност от живота. Дискусия обаче не се получи и тази идея някак си също загасна. Може би Рос е права за това, че всичко което пиша звучи прекалено категорично и човек няма много какво да добави след това. Така или иначе аз пак си чета, просто не пиша за това какво чета. Пиша за други неща.

За нещата, които ме впечатляват.

За нещата, които ме разочароват, но все пак, след време, се смея на тях и си казвам, че живота е хубаво нещо.

За неща, които ми се случват и за неща, които не.

За храна.

Защото се оказа, че да пиша ми доставя удоволствие.

А каква по-висша цел може да има един живот, от това да извличаш максимално удоволствие от него?

П.С. Поканвам Рос да кажа защо НЯМА блог. Или по-скоро защо вече не блогва..

Responses

  1. […] ме накара да кажа защо нямам блог. Първо ме накара да го проимам, после ме кара да ям […]


Вашият коментар

Категории

